۳ پاسخ

به به
من از تابستون متنفرم
با اینکه دخترم متولد تابستون
ولی عاشق میوه هاش

خیلیم عالی
بدم میاد از تابستون
عاشق فصل بهار و پاییزم

تابستون تنها چیز خوبی که داره این میوه‌هاشه لامصبببببببب

سوال های مرتبط

مامان طاها🍫 مامان طاها🍫 ۱ سالگی