ببین من به این که میگن بچه کولیک یا رفلاکس داره اصلا باور ندارم
ببین خودت چی خوردی که بچه دل درد میشه بعد از هر بار غذا خوردن رازیانه یا چهارزیره بخور تا بچه دل درد نشه من خودم وقتی چیزهای نفخ دار میخورم بچم دل درد میشه بهش رازیانه یا کما بانبات میدم آروم میکنه میخوابه اصلا هم دارو نمیدم
بعدشم شما باید کاچی و حالا نمیدونم وضع مالی چطوره وگرنه عصاره گوشت و اینا بخوری که بچه خودت اذیت نشی نه نخود لوبیا که همه نفخ داره چهار زیره اگه داری دم کن یه چند قاشق هم ب نی نی بده با نبات
خوب دیگه عزیزم بعد میگین بچه بی تابی میکنه شبا دکترهم سریع میگه کولیک داره غذای نفخ دار میخورید بچه نمیتونه حرف بزنه گریه میکنه متوجه بشی غذای نفخ دار نخوری
شاید کولیکش شروع شده ،پاهاشو تو شکمش جمع نمیکنه ؟
دختر من گریه میکنه میزارم روی پام راحت میخوابه بقلی شده حسابی نفس مامان
اگه گریه نمیکنه باشه عیبی ندارد ولی اگه گریه میکنه ببین از چیه
دقیق برا منم اینجوریه
شاید گشنشه
کولیک داره شاید
سلام بر کولیک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.