سلام 33هفته وزن 2200خوبه یا کمه

۶ پاسخ

نه نداد

خوبه نرماله

عالیه

من 37رفتم 2800بود
خوبه بنظرم

اره عالیه

بنظرم خیلی خوبه
صدک رشد نداد بهت؟

سوال های مرتبط

مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان👑❤ مامان شاهان👑❤ ۱۲ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۲ ماهگی
مامان حامی🩵🩵🩵 مامان حامی🩵🩵🩵 ۵ ماهگی
مامان نیها مامان نیها ۱۱ ماهگی