هزینه سزارین خصوصی چقده؟

۵ پاسخ

من هفته دیگه وقت سزارین دارم .۳۸ حالا فک کنم تا ۴۵بشه با پمپ درد

من ۴۰دادم اما عالی بود و واقعا راضیم

من پارسال ۳۰تومن دادم .امسالو نمیدونم چقدرزیادشده

من ۴۰ دادم با اتاق وی ای پی

پارسال ۲۵تومن بیمارستان شد فک کنم
۱۰تومن دستمزد پزشک

سوال های مرتبط

مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری