میگم مامانای باردار از علائم بارداری حتما درد سینه داشتین ؟

۵ پاسخ

آره عزیزم هنوزم دارم

اره خیلی

من داشتم سینمم باد کرده بود

بله

منک نداشتم فقط سوزش معده و درد شدید کمر پادرد و حال تهوع و بی اشتهایی

سوال های مرتبط

مامان امیرحسن🩵✨ مامان امیرحسن🩵✨ هفته بیست‌ودوم بارداری