سلام خانم ها آدامس جویدن بده برای جنین؟

۵ پاسخ

واسه معده و تهوع خوبه من همیشه میخورم

سلام عزیزم . فکرنمیکنم ایرادی داشته باشه
من همش میجوم🫠 اذیت هم نمیکنه برای معدم خیلی خوبه

من برا معده دردم اول بارداری کلی ادامس میخوردم

نه عزیزم اصلا بد نیست من دیروز پیش دکترم بودم چون نفخ شدید دارم دکتر گفت آدامس نعنایی بخور عالیه

نه ولی باعث باد گلو میشه بعدم تهوع

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۳ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۳ سالگی
مامان پسری🩵💙🩵 مامان پسری🩵💙🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان برکه مامان برکه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد