😂😂😂
چه چیزا که نمیشنویم و نمیبینیم تو این گهواره😂😂😂
🤣🤣🤣
باز شرووووع شد
من برا تلخی دهنم آدامس نعنایی همش میخورم. یکی گف نجو میگن بچت (شرمنده)گوزو میشه😂 انقد خندیدم
دقیقا
خدار وشکر هرررروز شگفتی های اینجا بیشترمیشه😂🤦🏻♀️😏
ن بابا چ حرفا
برا نفخ دکتر گفت ادمس بجو
من به خاطر سوزش سردل شدیدی که داشتم مدام حتی تا صبح آدامس دهنم بود چون فقط با آدامس آروم میشدم دخترم تا الان که دوسالشه گوش درد نداشته
اره تازه ماکارانی هم نباید بخوری چون میپیچه دور گردن بچه😐
از دست شما😂از كجا ميارين اين حرفارو😂😂
😳😳😳 واا چه حرفا چه ربطی داره به گوش نینی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.