ببین به قول دکترم همه چی میشه خوردفقط در حد معقولش تنها چیزی ک میگن بهتره تو کل بارداری مصرف نشه جیگر و اناناس هستش ک اونم مامان من سر من کل ۹ ماه بارداریشو جگر خورد ولی خب من الان اینجام😁😂در کل اینا همه محض احتیاطه خیلی سخت نگیر
من از اول بارداری تا الان هفته ایی یه بار خوردم 😐😐😐
سخت نگیر کم بخور ،، دکتر ب من گفت فقط کرفس و زعفرون و عسل حذف بقیه رو بخور فقط کم
منک خوردم یه عالمه
اتفاقا من شنیدم ماکارانی جزو اون دسته ازغذاهایی ک برای وزن گیری جنین خوبه 😶
چه ربطی داره کی گفته اینو🫤 من دکترم فقط گفت جیگر ماهی نخور همین
من ک از چشممم افتادع ماکارونی 🤢
واقعااا من موندم قدیمممم چط خانوما باردار میشدن همه چیممم میخوردن بچهام همه صحیح سالم
پ سقطی بوده ن چیزی
الان چ وضیع این بخور اون نخور اون فلان میکنه بچ رو میندازه
من مامانم میگه اصلا قدیماااا اینجور چیزا کشما میگید نبوده اینای ک شما نمیخوردین ما میخوردیم
هر چیزی کمش اشکال نداره منم ماهی چندبار درست میکنم، زعفرون زرشک جگر ماهی همه رو خیلی کم خوردم تو بارداری حتی فست فود سس نوشابه، بعضی ها بهشون میگی اشکال نداره بلانسبت با یه چیزی خودشون رو خفه میکنن بعد میگن فلانی گفت
من دو. سه بار ماکارونی خوردم ولی با گوشت نه سویا
ینی من الان که دارم ماکارونی میخورم باید اینو ببینم😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.