۴ پاسخ

بنظر من بدترین و اعصاب خورد کن ترین برنامه اینستاگرامه تو این روزا با اخبار و ت و ناراحت کنندش😖

دگ چاره ای نیس منم اولا همش همین فکر میکردم ولی چکار کنیم سر گرمی نداریم

کلل میگن گوشی و اینترنت و اینا خوب نیست زیاد ولی
کتاب بخون
کتاب من دیگر ما رو اگه نخوندی بخر بخون

مگ اصلا اینترنت هست که بخواد بد باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد