۳ پاسخ

به ال دی ها واورژانسی ها اعتماد نکن من بچه اولمو قرص اورژانسی مصرف کردم باردارشدم سر اینم ال دی مصرف میکردم دقیق ومرتب اما حامله شدم دیگه بقیه قرصا رو نمیدونم

سیپروترون .یمدت هم مارولین

من ال دی میخوردم راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان جان من💙🩵 مامان جان من💙🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رادین مامان مامان رادین مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان جوجوممد🐥 مامان مامان جوجوممد🐥 روزهای ابتدایی تولد
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وسوم بارداری