خانما تب سنج چه برندی خوبه بخریم؟🫠
از چه برندی راضی بودین؟

تصویر
۶ پاسخ

من فیلیپس گرفتم هم دمای محیطه هم دمای بدن

من شنیدم بیورر خیلی خوبه، بقیه خطا زیاد داره

بیور. کیکابو دقیقا بر اساس تحقیقاتی که کردم

من اینو دارم راضیم

تصویر

من این مدلو گرفتم از بقیه مدلها برای نوزاد بهتر بود با توجه به نظرات خریدارا

تصویر

رزمکس خوبه که الان ۷م شده😬

سوال های مرتبط

مامان محمد جان مامان محمد جان ۶ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری