دوستان تب سنج چه برندی خوبه بگیریم؟دیجیتال یا جیوه ای

۶ پاسخ

من دیجیتال گرفتم

دیجیتال خیلی بهتره

دیجیتال گرفتم مارک آی کیو

جیوه ای که بلد نیستم بخونم لیزری میخام بخرم

دکتر ب من گفت جیوه ای دقیق تره

دیجیتال جیوه اذیت میشی

سوال های مرتبط

مامان محمد جان مامان محمد جان ۶ ماهگی
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مغز بادوم مامان مغز بادوم ۷ ماهگی
مامان سام مامان سام هفته سی‌ونهم بارداری