سلام مامانا
تب سنج چه برندی گرفتین و راضی بودین ؟

۲ پاسخ

همین الان داشتم خاب می‌دیدم ک یکی می‌گفت همه شون خیس میشن خراب میشن بدرد نمیخوره 😂😂😂
وای خودا از بس ب فکر وسایل بچه ایم🥹

من phlcon گرفتم ولی هنوز استفاده نکردم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوقلوها💕 مامان دوقلوها💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری