خانما جریان شیرخشک چیه ک میگن نخرید

۵ پاسخ

من نان خریدم ینی چشه

هیچی نیس. الکی استرس میدن

شیر خشک ۸۰۰گرمی اپتامیل(خارجی)داخل سمی و گفتن فعلا نخریم

نان و آلفامینو میگن مشکل داره

زر میزنن، من همین دیروز شیرخشک اپتامیل خریدم به رزا هم دادم هیچی نشد.

سوال های مرتبط