مامانا شما همیشه اب جوشیده به بچه هاتون میدین؟

۹ پاسخ

بله عزیزم

من که کلا آب تصفیه میدم
آب جوشیده رو واسه درست کردن شیر استفاده می‌کنم

نه آب تصفیه میدم

من اره

بله

من از اول از آب شیر دادم

فعلا آره

من دیگه نمیدم تا ی سالگی دادم فقط

گاهی وقتا جوشیده گاهی هم تصفیه

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱ سالگی