خانما ۷ هفته و ۵ روز زوده برا سونو؟

۷ پاسخ

ن برو منم رفتم قلبش تشکیل شده بود

سلام گلم نه برو به نظرم 😍

نه خوبه منم ۷هفته و دو روزرفتم

من شش هفته و چهار روز رفتم قلبش تشکیل شده بود

دو روز دیگه صبر کن ۸ هفته برو عزیزم

بستگی به روند لقاحت داره مثلاً دکتر به من گفت تو ۹ هفته برو

نه خوبه من ۷ هفته و ۲ روز رفتم اوکی بود برو

سوال های مرتبط

مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته شانزدهم بارداری