خانما هفت هفته و یه روزم برا سونو قلب زوده ؟

۸ پاسخ

نه برو من ۷هفته رفتم

نه عزیزم منم دقیقا همین هفته بودم که رفتم

نه زود نیست من ۵هفته رفتم

تاریخ آخرین پریودیت کِی بوده؟

من ۶هفته رفتم اوکی بود

۸هفته باخیال راحت برو

۸ هفته برو

من 26 اسفند اخرین پریودیمه کی برم سونو قلب

سوال های مرتبط

مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه طلایی 🐣 مامان جوجه طلایی 🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرکان🤍 مامان آرکان🤍 هفته بیستم بارداری
مامان 🍓 توت فرنگی🍓 مامان 🍓 توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ودوم بارداری