۸ پاسخ

نه عزیزم

ن جان
من ۶ بعدازظهر بردمش

ازدوازده شب چیزی نخوره صبونه نده ببردقیقتره سریع ک انجام شدبراش کیکوشیربگیر

۴ساعت

اره ۳،۴ساعت حداقل میخاد

پسر من گفت چندساعت چیزی نخورده باشه

نه نیازنیس

ازمایش خون نداش من رفتم

سوال های مرتبط

مامان مانیا و مایسا💖 مامان مانیا و مایسا💖 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان اهورا و رایا مامان اهورا و رایا ۳ سالگی