چ مدلی ازنوزاد چند روزه آروغ میگیرید ؟

۶ پاسخ

بچه ک اول ب دنیا میاد کلن باید ۱۰ تا ۲۰ دقیقه تا نهایت ۲۰ تا۲۵ روز بعد شیر خوردن بزاری رو شونه ک عاروق بزنه بعد یکطرفه بزارش

من دختر مو می‌انداختم رو دستم جوری ک صورتش رو قسمت جلو ارنجم بود خیلی زود آروغ میزد

بنداز رو شونه

بزار رو شونت کمرش از پایین ب بالا اروم ماساژ بده یا پشت کتفش بعد اروم بزن پشتش
یا توهم بیمارستانم میگن بچه رو رو زمین برگردونید سرش ی طرفه باشه بتونه نفس بکشه بعد بزنید پشتش

چشمت روشن عزیزم❤️❤️

یا میندازم رو شونه یا کپ میندازم رو پا🥲😂

سوال های مرتبط

مامان Hakan مامان Hakan ۲ ماهگی
مامان فندوقی مامان فندوقی ۱۲ ماهگی
مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان ستین مامان ستین ۱۰ ماهگی
مامان جیگارم مامان جیگارم روزهای ابتدایی تولد
مامان علی آقا🧸 مامان علی آقا🧸 ۵ ماهگی
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱۲ ماهگی
مامان 🌼نور🌼 مامان 🌼نور🌼 ۳ ماهگی