خانما نارگیل جز الرژن

۲ پاسخ

بنظرم نارگیل یکم سنگینه الان ندی بهتره

کلا همه چیز رو باید تست حساسیت بگیری ،بهداشت گفت نارگیل برای بعد نه ماهگی هست ولی من دادم ،چون خیلی دیدم گفتن رو وزن تاثیر داره

سوال های مرتبط

مامان دِلیار🩷 مامان دِلیار🩷 ۱ سالگی
مامان پناه جونم💝 مامان پناه جونم💝 ۸ ماهگی