۱ پاسخ

بهتره صبر کنی شیردهی تموم بشه
چون این مدت هورمونای بدن بهم‌میریزه ممکنه نتیجه خوبی نگیری

سوال های مرتبط

مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان سکینه پریشون مامان سکینه پریشون ۱۳ ماهگی
مامان معجزه امام رضا👼🏻🌱 مامان معجزه امام رضا👼🏻🌱 ۵ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۲ ماهگی