۷ پاسخ

نه والا نمیزنم
خیلی خیلی درصد کمی تو بارداری پریود میشن
اون لایه ای که رحم میسازه برای جنین وقتی جنینی تشکیل نشه میریزه و پریود میشی
پس خیلی کم میشه خونه ای نباشه و جنین تشکیل بشه
زیاد حساس شدی روش

معلومه منفی میشه
بعد پریود
مگر اینکه اون خون درحد یه لک باشه

الان من پریود شد پاک شدم یعنی بیبی چک بزنم یانه

خونه لانه گزینی بوده باشه چی

من یه بار بعد پریود زدم البته زیاد حالم خوب نبود ماما گفت بزن شاید حامله باشی که نبودم

من یه بار زدم مثبت بود بتا دادم مثبت بود ولی خب شیمیایی شد

بعد پریود که مثبت نمیشه. مگر اینکه اون خونریزی خون لانه گزینی بوده باشه

سوال های مرتبط