۹ پاسخ

من ریزش دارم قبلا داشتم بچم پسر بود

منم همینجور بودم رفتم موهام مردونه زدم 😂

کوتاه کن موهات پسرانه ،زینک بخور

ویتامین بخور

اوایل بارداری همینطوره، برای منم همینطور، بعد سه ماه ، کمتر میشه، چون قرص آهن و ویتامین اضافه میشه عزیزم ... برای منم دختر بود عزیزم

پشمام من فک میکردم مشکل از یجا دیگس پس واسه همینههه

منم دارم ریزش مو شدید ولی بچم پسر شد

منم 💔

احتمالا دختره🥹

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته چهاردهم بارداری
مامان هلما وتودلی مامان هلما وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری