۱۷ پاسخ

کرم واون سبزی که تازه مد شده خیلی کمرنگه نمیدونم اسمش چیه ولی شیکه😂😂😂البته من هنوزخریدنکردم براش

بیشترین صورتیه

من سفید طوسی گرفتم ک اسپرت باشه

رنگای پاستلی صورتی پاستلی با سبز پاستلی با کرم

کرم صورتی گرفتم

برا من کلا صورتی شده لباساش😂

الان همه کرم و سفید اینا شده بیشتر رنگهای نود
ولی دختر بودن یعنی دنیات صورتیه 🥹من اگه نی نیم دختر بود صدرصد رنگهای صورتی اینا استفاده میکردم

من کرم گرفتم

کرم و چوب و صورتی ملیح

من ک کرم خریدم .

من کرم گرفتم،ولی پتوش زرده

تصویر

تو رو خدا نود نخرید . بی روح هست . حداقل سبز باشه

الان یا کرم میگیرن یا طوسی

من کرم قهوه ای وکرم شکلاتی گرفتم که بچه بعدی هرچی باشه بتونه استفاده کنه

والا من باشم با این تغییر جنسیت ها اسپرت میخرم بهتره🤣🤦🏽‍♀️

منکه کرم صدفی میگیرم همیشه م مده دلونمیزنه

رنگ اسپرت باشه خوبه

سوال های مرتبط