سلام من بتای اولم ۵۵ بود
بتای دوم بعد از سه روز ۱۰۸ بود
بتای سوم بعداز دو روز ۲۰۶ بود الان هفته پنجم بارداری هستم الان به نظرتون باردارم؟ خونریزی هم دارم هنوز کیسه جنین هم تشکیل نشده چکار کنم؟
عالییییی مبارک باشه گلم
عالیه
عالیه
عالیه عزیزم. مبارک باشه ❤
مبارک باشه عزیزم خوبع🐣😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.