۱۱ پاسخ

سلام بچتون خوبه؟ منم عین شما شدم ۶ ۷روز بعد تاخیر ازمایشم ۸۳شده خیلی نگرانم دکتر گفت دو روز دیگه تکرار کن. خیلی استرس دارم فقط گریه میکنم یکیشو از دست دادم

برا یکشنبه دکتر وقت داد ک دوباره زنگ زدم گفتم تیتر بتا دادم و اینا گف فردا بیا

استرس گرفتم کسی هس مثل من باشع بچه اش سالم باشع ینی من دوباره بچمو از دست میدم عین قبلی؟

بازم باید تکرارش کنی

بایر ۷۲ ساعت بعد تکرار کنی سه رور دیگه تکرار کن

یبار اول دادم روز ۷ تاخیری ۲۰۴ شدع ۴۸ ساعت بعدش هم ۲۹۰ فک کنم کمه

آره باید دوباره تکرار کنی

اره باید دوبرابر شده باشه

میگن باید دو برابر بشه

دو روز دیگ باز باید تکرار کنی.ی آزمایشگاه دادی

آره .باید ی بار دیگه بتا بدی

سوال های مرتبط

مامان بچه جون🩷💫 مامان بچه جون🩷💫 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری