۳ پاسخ

منم هست همینه البته چون سیکلم نامنظمه چند روزی ولی دوماه ۳۱روزه شدم منم زدم ۳۱روز و فردا میشه ۳٠روز شایدم همون ۳۴روز باشم نمبدونم، منم کلا ندارم تبرکشیدن تخمدان گاهی، کمردرد مخصوصا کار زیاد کنم زود خسته میشم،دلم الوچه و چیزها ترش میخواد تهوع ندارم خیلی کم،ترشح ابکی سفید خیلی کم دارم،سینه هامم سمت راست گاهی سفت میشه یکمم سردرد

دیروزم همش شکمم درد میکرد معدم یه جوریه سینه هامم همیشه نه ولی گاهی تیر میکشه

من حالت تهو دارم دردای پری دارم شب بی بی زدم قشنگ هاله معلومه 😍

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🩷 کیان🩵 مامان ماهلین🩷 کیان🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری