بچها ببخشید تو بارداری مدل داگی مشکل دار؟

۹ پاسخ

چرا مشکل نداره
تو بارداری فقط پوزیشن پهلو به پهلو
چه جراتی دارید 😳

عمیق نباشه ولی داگی چون خم میشی دل و زیر دلت خیلی فشار بهش میاد. پوزیشن مناسب پهلو به پهلو هست

من رابطه داشتم طول سرویکسم۴۳بود یهو بعد رابطه شد ۱۶.... لطفا جدی بگیرید و سعی کنید تحمل کنید

خواهر من له له میزنم برای رابطه ،اما وقتی دکترم میگه نه خودم نگه داشتم ،چون هیچی مهم تر از بچه نیست بنظر من،چه دلیلی داره آدم این همه استرس بکشه اخه،صبوری کنید یکم

وای دردم گرفت 😖😖😖
داگی؟!
اونم توو بارداری؟!
با جفت پایین؟!
نکنی اینکارو ها
منم جفتم پایینه کلا رابطه تعطیل.

گلم یه جور دیگه شوهرتو ارضا کن که خدایی نکرده خودتم اسیب نبینی

با دکترت مشورت کن دست کم نگیر اگه اجازه داد برو

بمن کلا گفت نزدیکی نداشته باشه چه برسه به داگی 😆

اره عمیق نباید باشه

سوال های مرتبط

مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان نفسی🩷🩷 مامان نفسی🩷🩷 هفته چهلم بارداری
مامان آلاء مامان آلاء ۱ ماهگی
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته بیست‌وچهارم بارداری