مامانایی که عدد انتی بالا بود سونو انومالی رفتین؟

۴ پاسخ

من رفتم خداروشکر همچی خوب بود ولی آزمایش خونشو دیگه نمیخواد بدی فقط سونو آنومالی و اکو قلب جنین

عدد انتی بالا باشه باید رفت ازمایشای بیشتری داد
در هر صورت باید انومالی هم داد جز روند آزمایشات بارداریه
انتی برای سندروم داونه
انومالی برای اجزا

من برا قلبه بچه دوبار رفتم و آنتی

همه باید برن دگ

سوال های مرتبط