۵ پاسخ

سلام مامان نیلماه خوبی بسلامتی زایمان کردی . بیمارستان انصاری خوب بود ؟زایمانت سزارین بود یا طبیعی ؟ هزینه زایمانت چقدر شد . بیمه تکمیلی و تامین اجتماعی داشتی یا آزاد بود ؟داخل ساک که از بیمارستان میدن چیا هست و هزینه جدا برای ساک میگیرن ؟

من بیستم انصاری زایمانمه . اگه کسی زودتر رفت لطفا خبر بده چه جوری بود؟

من ۱۳ روز دیگه زایمانمه تو بیمارستان انصاری مامانایی ک قبل ما زایمان میکنید بیمارستان انصاری لطفا از تجربه هاتون بگید

من یکشنبه.ینی سه روز دیگه ایشالله

سلاممم چطوری گمت کردمااا
کی زایمان میکنی

سوال های مرتبط