کسی بیمارستان انصاری زایمان کرده؟رسیدگیشون هوبه؟

تصویر
۸ پاسخ

منم می‌خوام انصاری زایمان کنم

اونجا میخوای زایمان کنی

یا حضرت حق

خیلی تعریفشو شنیدم

هزینش چقدره
من خانه بهداشت بودم پرسیدم گفت بیمارستان خوبیه

من اونجا زایمان کردم اتاق وی ای پی گرفتم واقعا راضی بودم همه چی خوب بود

ییکی از فامیلای ما زایمان کرده بود راضی بود

منم بدونم نظر بقیه رو

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری