۴ پاسخ

سلام عزیزم
آنلاین شاپ دارم ایدی بده روبیکا عضو کنم
امکان خرید حضوری شیراز
عزیزم خاسی میارم واست کازرون

پسر منم ۳۲۰۰ بود
وزنش چهارماهگیش ک پرکرده بود ۶۸۰۰ بود قدش هم ۶۸
ولی من از وزنش راضی نیستم

ارع استاندارده

عالیه

سوال های مرتبط