سلام ماکه تابچه ازبیمارستاد میاد غسل میدیم بعد ۳ روزگی بعد ده روزگی البته خودم که بعدش حمام هم زودبه زودمیکردم ولی کمر به پایین بخاطرکه دستشویی بچه هااول چسبناک هست هرروز میشستم یا یک روزدرمیان
روز۶ ام چون زردی داشت بیمارستان بستری بود
۱ روز
هرچی هم بچرو بیشتر بشورین رشدش بیشترمیشه
هفته ای هم دوبار سبار میبرمش
من ۳ روزگی بردمش
ما وقتی از بیمارستان بیاد حموم اش میکنیم از اون به بعد هم یک روز در میون حموم میکنیم
همون روز ک مرخصم کردن بچه روبردیم حموم.. ی بار هم حموم ده روزگی بردم.. ی بار هم 20روزگی
همون روز ک مرخصم کردن.بعدشم ی روز درمیون تا الان
نافش افتاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.