۲ پاسخ

بله دیروز بردم باز با توجه به وزنش کرده هر دوازده ساعت ۲سی سی بذم و تا چهارماهگی باید بدم اگه خوب شد قطع می‌کنه اگه نه تا ۶ماهگی باید ادامه بدم تا غذا خور بشه

بله هر دوازده ساعت ۱.۵ سی سی پسرم دوماهشه

سوال های مرتبط

مامان اِلمان مامان اِلمان ۸ ماهگی
مامان پسته🩷(diba) مامان پسته🩷(diba) ۱۳ ماهگی