۵ پاسخ

می گن گرمیجات زیاد واسه بچه خوب نیس..

بخاطر دندون در آوردنشه
بزاقش اسیدی میشه قورت میده
مدفوعش بوی ترش میده

پسر منم خیلی بدجور همش بهونه میگیره نمدونم چیکار کنم

پسر منم سوخته داره دندون درمیاره

دختر منم شده دکترش گفت بخاطر دندوناش هم میشه

سوال های مرتبط

مامان فرزاد مامان فرزاد ۱۷ ماهگی
مامان فندق کوچولو😍 مامان فندق کوچولو😍 هفته سیزدهم بارداری