نکن عزیزم نکش،بچه اذیت میشه،تو هرچی استفاده کنی بهش میرسه،نفخ میوه میرسه قلیون که هیچ😂
تو رو خدا این کارا رو با خودت و بچه ت نکن!
سلام مامانا..علت اسهال ابکی نوزاد از چی میتونه باشه امروز از صبح هر یک ساعت ی بار اسهال شده.واینکه خیلی بوی بدی میدهه.هم شیر خودمو میدم و روزی دوبار شیر خشک.
من شنیدم ۳ساعت بعد
یکم شیرتو بدوش بره بعد دو سه ساعت بعد بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.