۵ پاسخ

نکن عزیزم نکش،بچه اذیت میشه،تو هرچی استفاده کنی بهش میرسه،نفخ میوه میرسه قلیون که هیچ😂

تو رو خدا این کارا رو با خودت و بچه ت نکن!

سلام مامانا..علت اسهال ابکی نوزاد از چی میتونه باشه امروز از صبح هر یک ساعت ی بار اسهال شده.واینکه خیلی بوی بدی میدهه.هم شیر خودمو میدم و روزی دوبار شیر خشک.

من شنیدم ۳ساعت بعد

یکم شیرتو بدوش بره بعد دو سه ساعت بعد بده

سوال های مرتبط