کی میشه بگن منم زایمان کردم

۷ پاسخ

۱۸ روز دیگ میگم

پس ما چی بگیم میشه اون ور سال

اره وااااقعا انشاالله ب خوبی و زود رد میشه و نی نی مونو به سلامتی بغل میگیریم

چیزی نومده نزدیکی منو بگو کلی مونده

آخ دقیقا کاش بگییییم

میگی عجله نکن 😂😂

وااای دقیقا من دیگه کشش ندارم از بدن درد خیلی میترسم استرس دارم‌میگم نکنه بدن درد بمونه

سوال های مرتبط

مامان آرسام کوچولو 💙 مامان آرسام کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی
مامان فرهان جون تابان مامان فرهان جون تابان ۴ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی
مامان 🐇گل دختر🐇 مامان 🐇گل دختر🐇 ۴ ماهگی