طبیعیه اسهال شدن تو این هفته؟😶

۶ پاسخ

زایمان از رگ گردن به شما نزدیک تر است 😁😁

من سزارین شدم ۲هفته میشه زایمان کردم انشالله هرچی سریعترشمانی نی هاتون بغل کنید😍

زایمان نکردید

یعنی درد زایمانت میخواد شروع بشه

من موقع زایمانم دلپیچه و اسهال شده بودم

منم هفته ی ۳۷ اسهال شده بودم اگه علامت دیگه مث تب و اینا نداری فک کنم عادی باشه

سوال های مرتبط

مامان 💫نور زندگیم✨ مامان 💫نور زندگیم✨ ۶ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان دلین خانوم 🩷🍓 مامان دلین خانوم 🩷🍓 ۴ ماهگی