کی از این مولتی ویتامین دادن راضی هستن

تصویر
۲ پاسخ

اره من تازه چند روزه شروع کردم بنظرم که خوبه

من هیچوقت چیزی ک زینک داره نمیتونم ب گندم بدم
بشدت پرخاشگر پر انرژی و بد رفتارمیشه
اصلا انگاری بهش نیتروژن وصل میکنن😩

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۲ سالگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۲ سالگی