۹ پاسخ

من جیزی احساس نکردم

خیلی بده هی تو ادمو میسابه😂

خیلی مضخرفه، شوهرم اشتباهی خریده بود، همشو ریختم

ژل لوبریکانت باشه لذت داره

من چندسال پیش استفاده کردم و ا ژ ن ت لیز لیز باشه خوبه خشک باشه بدردنمیخوره درکنارش آبرسان واژن بزن اوکیه

بدرد نخوره حس خارش به ادم دست میده

یه مامانی نوشته بود انگار از داخل چنگت میزنن😂😂😂

استفاده نکنین مجبورین شوهر من اشتباه خریده بود خارش اذیتم کرد همش پرت کردم رفت

زخمم کرد

سوال های مرتبط