۱۳ پاسخ

رایان

هامین

رایان بیشتر میاد ولی هامین خیلی خوش آواست
سر پسرم خیلی اسم هامینو دوسداشتم

هامین

هامین

هامین

ادوین

رادمان خیلی قشنگه😍❤️

رایان

دو تای اولی بیشتر بهش میخوره ولی به نظرم هامین قشنگ تره حس میکنم وقتی بزرگ بشه رادمان و رایان یه جوری باشه براش هامین بیشتر به دل میشینه بازم سلیقه ای هر کس یه نظری داره

هر سه تا میاد اما رایان بیشتر

رادمان

رادوین هم قشنگه با رایان

سوال های مرتبط