۵ پاسخ

من ۱۹ هفته ام هنوز حس نکردم

واسه من گفت ۲۸ هفته

سونو رشد ۲۸ به بعد بهترش ۳۰ هفته اس

گاهی دکترا یکبار دیگه ۲۴هفتگی میفرستن انومالی برای برسی دقیق چون جنین بزرگ شده بهتر برسی میکنن البته بعضی ها بقیه هفته ۲۸تا۳۲ میفرستن غربالگری سوم یکی هم ۳۴تا ۳۸ هفته که سونو اخره

سونو رشد. من دکترم گفت بین ۲۸ تا ۳۰ هفته بیا

سوال های مرتبط

مامان مامان نورا🌕💛✨ مامان مامان نورا🌕💛✨ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رایان و رادین مامان رایان و رادین روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلا و تو راهی مامان نیلا و تو راهی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گودی مامان گودی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وپنجم بارداری