۹ پاسخ

بستگی به دکترت داره . دکتر من سر دوتا زایمانم اصلا وصل نکرد

نه وصل نمیکنن از اونجا بچه میخاد بیاد اخه

برا من اول نزدن وقتی کیسه ابم باز شد اومدن وصل کردن

من سه تا زایمان داشتم وصل نکردن

وصل میکنن ولی بین دردات باز درش میارن فقد برای اینکه ادرارت تخلیه بشه

آره من وصل کردن چون گلاب به روت ادرار داشتم سر نینی گیر بود

واسه من که زایمان اولم وصل کردن. الانم بارداری سوممه تازه چندروزبستری بودوصل کردن

نه وصل نمیکنن

سلام والا سال ۹۶که زایمان اولم بود وصل نکردند

سوال های مرتبط

مامان یـــاســیــن 🩵 مامان یـــاســیــن 🩵 ۲ ماهگی