دخترای من تو۲۶هفته باوزن ۷۰۰و۹۰۰گرم دنیااومدن نزدیک سه ماه موندن ان آی سیو تا وقتی وزنشون نرمال بشه ولی الان ۹سالشونه وشکرخدا خوبن
عزیزم وزنشون رفته بالا
ببین عزیزم اینکه روبینیش هست خیلی خوبه یعنی روبه بهبودی چون ازدهن بازکردن آوردن رودماغ وحدودا یک ماه یابیست روزی رودماغ میشه که شرایطشون بهبود بشه ،الان هردوتاشونم ازبینی میگیرن؟
حال بچه هات چطوره ؟
انشالله که زودتر مرخص میشن خیال توام راحت میشه
سلام گلم کجایی خبری ازت نیست حال نینی ها چطوره
عزیزم بچه هات چطورن دخترن یاپسر وزنشون چقدره
این مامان داریا فکر کنم مرده میگه چهار تا بچه دارم بچه بزرگمم۲سالشه
سلام عزیزم خوبی بچه هات خوبن
سلام عزیزم حال بچه هات چطوره
من دیروز تو ۲۶ هفتگی بدنیا آوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.