پسرمنم بستری بود بخاطر تاکی پنه همون تند نفسی موقع زایمان فشار اومده بود به ریه اش شیش روز بستری بود خوب شد انشالله بچه شما هم زودی خوب میشه مبدونم خیلی روزای سختیه
سلام پسر منم هشت روزه اونجاست خیلی حالم بده هنوز بغلش نکردم انشالله که حضرت عباس وامام حسین یه دست بکشه سرشون همشون خوب بشن .دلم دیگه طاقت نداره .ای خدا
گلم من بچم29هفته ب دنیا اومد و27روز توی ان آی سیو بود
اصلا نگران نباش فقط خودت مرتب برو پیشش شیرشو بده مواظبش باش
تنهاش نذار چیزی نمیشه.
آخه ک من اینقدر سر این تنفسش عذاب کشیدم
سلام بچه منم امروز ۴ روزه ک ان ای سیو هس😭😭کارم گریه هس کلا
خداکنه زودتر مرخص شه بچم
سلام عزیزم نگران نباش دختر منم بستری بود الان خدا راشکر مشکلی نداره .میدونم سخته ولی آرامش خودت رو حفظ کن .
زنداداش منم تو بیمارستان قائم بود اول طبیعی بعد بردن سزارین
چون بچه مدفوع کرده بود بردنش آن آی سیو پنج روز اونجا بود برای تنفسش بعد مرخص شد
ب خودت استرس نده شیرت بدوش ببر براش زود میاد بغلت ب حق همین روز عزیز
به چه علت بستری شد
سلامگلم پسر من ۸ روز موند الان صحیح سالم بغلما نگراننباش اتفاقا اونجا انقد حواسشون بهش هس کلی چکاب رو همه بدنش انجام میدن خیالت راحت میش کمشکل نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.