۳ پاسخ

من بچه اول رو طبیعی اپیدورال به دنیا اوردم.عااالی بود.واقعا درد رو خیلییییی کم میکنه.واقعا باعث میشه زایمان خیلی خوب وراحتی داشته باشی.
اگه طبیعی هستی جایی رو پیدا کن که اپیدورال انجام بده

والا دو سال پیش فامیلمون زایمان طبیعی تو آب انجام داد تو تهران ۳۵ میلبون داد الان صد در صد بیشتر شده

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان رادین 🤰شایلین مامان رادین 🤰شایلین هفته بیست‌وششم بارداری