خانوما طعم شیر خشک ببلاک بهتره یا گیگوز؟

۴ پاسخ

گیگوز خوشمزه تره ولی ببین بیومیل خیلی خوشمزس😂😂😍بخدا من شیرخشک های نان اپتامیل ببلاک گیگوز برای پسرم تست کردم همشون یه مزه اهن شدید و بدی میدن الان یه مدته بیومیل میخوره مزه شیر خشک های قدیمی میده خیلی خوبه🥲🥹اصلا مزه بد اهن نمیده

ببلاک

مادران عزیز برای سفارش و مشاوره رایگان درباره انواع سویق سرلاک فرنی حریره سه شیره کاملا سالم و اورگانیک✅
پک شروع کمکی✅
پک افزایش وزن و قد و..✅
مجاز از 5ماه تا12 سال✅
به روبیکا پیام بدهید:
@nini_paz404

ببلاک نمی‌دونم ولی گیگوز خوشمزه نیست

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙👶🏻 مامان فندوق💙👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان مهراد❤️ مامان مهراد❤️ ۱۲ ماهگی
مامان علی و ایلیای من مامان علی و ایلیای من ۱۷ ماهگی
مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز ۱۲ ماهگی