۱۱ پاسخ

ن مثبته کاذب باشه قسمت تی سفید رنگ میشه

برای منم دعا کن سه سال منتظرم

مثبته دو روز دیگه تکرار کن باید پررنگ‌تر بشه

مثبته❤️❤️مبارکت

مبارکت باشه عزیزم کلی واست خوشحال شدم

مرسی عزیزم انشالله فردا میرم بتا میدم 🥺😍

مبارکککککه

مثبت مثبت قشنگم 😍😍😍

وندفو نیست ؟

ماشالله خداروشکر مثبته مثبته😍😍😍😍

عرض چند دقیقه اینو انداخته ؟؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سیزدهم بارداری
مامان 💖دخمله🥺💗 مامان 💖دخمله🥺💗 ۵ ماهگی