خانما حالت تهوع ممکنه از مو درآوردن جنین باشه؟

۵ پاسخ

هورمونا توی بارداری تامرز فوران بالامیرن و نفخ و تهوع از عوارضشه.موکه ماهای بالاتر درمیارن

عزیزم ده هفته که بچه مو در نمیاره

پس شکرخدا
بنظرتون فردابرم سونوی قلب؟فردا واردهفته۷میشم

نه به خاطر هورمون پروژسترونه زیاد میشه که بدن بدونه بارداره و از سقط چنین جلوگیری کنه و بتونه ۹ماه جنینو تو رحم نگه داره و پریود نشی

سلام عزیزان
من هفته۶بارداری هستم واصلا حالت تهوع ندارم
مشکلی دارم؟؟

سوال های مرتبط