امپول ریه باعث زایمان زودرس میشه؟

۸ پاسخ

منم تو ۳۳هفته زدم تاریخی هم که مشخص کردن زایمان کردم خودتو نترسون

نه به ریه بچه کمک میکنه

مامان زری مگه باید آمپول ریه بزنی ؟؟

نه من ۱۲ تا زدم اخرم انقدر نزاییدم سزارین شدم تازه سرویکسمم خیلی کوتاه بود ولی دهانه رحمم باز نشد

نه ما هنوز نزاییدم.

ن بابا من زدم

نه اونو میزنن زودرس شدنی بچه بمونه ریش تشکیل بشه🤐

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یسناالسادات مامان یسناالسادات هفته سی‌ام بارداری